Tuesday, October 18, 2016

Alternatiewe handel stelsel regulasie

Algemene versoek FOIA Document: Alternatiewe Trading System (quotATSquot) Lys Wat jy moet weet oor die datalêer Hierdie verslag is bedoel as 'n PDF-lêer. Die verslag sluit die naam, die naam (s) waaronder besigheid gedoen word, en plek van elke huidige filer van 'n Vorm ATS. Dit is alfabeties gerangskik deur alternatiewe naam handel stelsel. Neem asseblief kennis dat as van 13 Maart 2013, die ATS lys formaat verander. Wat jy moet weet oor die Data Die SEC ontvang voorleggings van alternatiewe handel stelsels op 'n deurlopende basis op grond van Verordening ATS. Ons neem kennis dat die lys van alternatiewe handel stelsels verander met verloop van tyd. Gevolglik personeel Kommissie verwag dat die lys as omstandighede dit regverdig op te dateer. Vir tegniese vrae oor die webwerf, stuur 'n e-pos boodskap na webmastersec. gov. Vir meer inligting oor die data, kontak die Kantoor van interpretasie en leiding, Afdeling Trading en Markte by 202-551-5777 of tradingandmarketssec. gov. Huidige Lys Argief ListsAlternative Trading System - ATS Wat is 'n alternatiewe handelstelsel - ATS 'n Alternatiewe handel stelsel (ATS) is 'n handel stelsel wat nie gereguleer word as 'n beurs nie, maar is 'n plek vir wat ooreenstem met die koop en verkoop bestellings van sy intekenaars. Alternatiewe handel stelsels is besig om in gewildheid oor die hele wêreld en is verantwoordelik vir die grootste deel van die likiditeit in die openbaar verhandel kwessies. Regulasie ATS is deur die SEC in 1998 en is ontwerp om beleggers te beskerm en enige probleme wat voortspruit uit hierdie tipe van handel stelsel op te los. Regulasie ATS vereis strenger rekordhouding en eise meer intensiewe verslagdoening oor kwessies soos deursigtigheid sodra die stelsel bereik meer as 5 van die handel volume vir enige gegewe sekuriteit. Afbreek Alternatiewe Trading System - ATS Baie alternatiewe handel stelsels is spesifiek ontwerp om kopers en verkopers wat handel in baie groot hoeveelhede (hoofsaaklik professionele handelaars en beleggers) aan te pas. Ook, sal instellings dikwels gebruik ats om teenpartye vir transaksies vind plaas van handel groot blokke aandele op die normale ruil, 'n praktyk wat die markprys kan skeef in 'n bepaalde rigting, afhangende van 'n bepaalde aandele markkapitalisasie en handel volume. Voorbeelde van alternatiewe handel stelsels sluit in, maar is nie beperk tot, elektroniese kommunikasienetwerke (ECNs), die kruising van netwerke en noem markets.17 CFR 242,301 - Vereistes vir alternatiewe handel stelsels. xA7 242,301 Vereistes vir alternatiewe handel stelsels. (A) Omvang van artikel. 'N Alternatiewe handel stelsel moet voldoen aan die vereistes in paragraaf (b) van hierdie artikel, tensy sodanige alternatiewe handel stelsel: (1) geregistreer is as 'n beurs kragtens artikel 6 van die Wet (15 USC 78f) (2) vrygestel is deur die Kommissie van registrasie as 'n beurs op grond van die beperkte omvang van die transaksies in werking gestel (i) geregistreer is as 'n makelaar-handelaar kragtens artikels 15 (b) of 15C van die Wet (15 USC 78o (b). en 78o-5), of 'n bank, en (ii) beperk sy sekuriteite aktiwiteite aan die volgende instrumente: (a) staatseffekte, soos omskryf in artikel 3 (a) (42) van die Wet, (15 USC 78c (a) (42)) (B) terugkoop en reverse repo uitsluitlik met betrekking tot sekuriteite ingesluit in paragraaf (a) (4) (ii) (a) van hierdie artikel (c) enige put, bel, straddle, opsie, of voorreg op 'n sekuriteit regering, behalwe 'n put, oproep, straddle, opsie, of voorreg wat: (1) verhandel op een of meer nasionale sekuriteite ruil of (2) Vir watter kwotasies word versprei deur middel van 'n outomatiese kwotasie stelsel uitgevoer word deur 'n geregistreerde effekte vereniging en (D) Kommersiële papier. (5) vrygestel is, voorwaardelik of onvoorwaardelik, deur 'n bevel Kommissie. na toediening deur sodanige alternatiewe handel stelsel. van een of meer van die vereistes van paragraaf (b) van hierdie artikel. Die Kommissie sal sodanige vrystelling slegs na die bepaling dat so 'n bevel is in ooreenstemming met die openbare belang, die beskerming van beleggers, en die verwydering van hindernisse tot en perfeksie van die meganismes van 'n nasionale mark stelsel verleen. (B) Vereistes. Elke alternatiewe handel stelsel onderhewig aan hierdie verordening ATS, op grond van paragraaf (a) van hierdie artikel, moet voldoen aan die vereistes wat in hierdie paragraaf (b). (1) Broker-handelaar registrasie. Die alternatiewe handel stelsel sal registreer as 'n makelaar-handelaar kragtens artikel 15 van die Wet, (15 U. S.C. 78o). (I) Die alternatiewe handel stelsel sal 'n aanvanklike verslag werking op Form ATS, xA7 249,637 van hierdie hoofstuk, in te dien in ooreenstemming met die instruksies daarin, ten minste 20 dae voor die aanvang van werking as 'n alternatief handel stelsel. of indien die alternatiewe handel stelsel werk soos van April 21, 1999, nie later nie as 11 Mei 1999 (ii) Die alternatiewe handel stelsel sal 'n wysiging op Vorm ATS ten minste 20 kalender dae voor lêer te implementeer 'n wesenlike verandering aan die werking van die alternatiewe handel stelsel. (Iii) Indien enige vervat in die aanvanklike operasie verslag geliasseer onder paragraaf (b) inligting (2) (i) van hierdie artikel onakkurate vir een of ander rede word en nog nie voorheen gerapporteer word aan die Kommissie as 'n wysiging op Vorm ATS, die alternatiewe handel stelsel sal 'n wysiging op Vorm ATS lêer regstelling van sodanige inligting binne 30 kalender dae na die einde van elke kalender kwartaal waarin die alternatiewe handel stelsel het bedryf. (Iv) Die alternatiewe handel stelsel sal onmiddellik 'n wysiging op Vorm ATS regstelling inligting wat voorheen berig oor Form ATS na ontdekking dat enige inligting onder paragrawe (b) ingedien (2) (i), (ii) of (iii) van hierdie artikel was verkeerd toe geliasseer. (V) Die alternatiewe handel stelsel sal onmiddellik 'n staking van bedrywighede verslag te doen oor Form ATS in ooreenstemming met die instruksies daarin wanneer hy ophou om te funksioneer as 'n alternatief handel stelsel. (Vi) Elke kennisgewing of wysiging geliasseer om hierdie paragraaf grond (b) (2) moet 'n x201Creportx201D uitmaak binne die betekenis van artikel 11A, 17 (a), 18 (a), en 32 (a), (15 USC 78k - 1. 78q (a). 78r (a). en 78ff (a)), en enige ander toepaslike bepalings van die Wet. (Vii) Die verslae waarvoor in paragraaf (b) (2) van hierdie artikel word beskou geliasseer by ontvangs deur die Afdeling Marktregulering, Stop 10-2, by die Kommissie hoofkantoor in Washington, DC. Dubbele oorspronklike van die verslae waarvoor in paragrawe (b) (2) (i) deur (v) van hierdie artikel ingedien moet word by as sodanig aangewys deur 'n selfregulerende organisasie wat die aangewese behandeling van gesag vir die alternatiewe handel toesig personeel stelsel op grond van xA7 240.17d-1 van hierdie hoofstuk gelyktydig met die indiening van die Kommissie. Duplikate van die vereiste by paragraaf (b) verslae (9) van hierdie artikel is op versoek aan toesig personeel van sulke self-regulerende owerheid voorsien word. Alle verslae op grond ingedien om hierdie paragraaf (b) (2) en paragraaf (b) (9) van hierdie artikel word vertroulik geag wanneer geliasseer. (3) Bestel vertoon en toegang uitvoering. (I) 'n Alternatiewe handel stelsel moet voldoen aan die vereistes soos uiteengesit in paragraaf (b) vereistes (3) (ii) van hierdie artikel, met betrekking tot enige NMS voorraad waarin die alternatiewe handel stelsel: (b) gedurende ten minste 4 van die voorafgaande 6 kalendermaande, het 'n gemiddelde daaglikse handel volume van 5 persent of meer van die totale gemiddelde daaglikse volume aandeel vir sulke NMS voorraad soos gerapporteer deur 'n doeltreffende transaksie verslagdoening plan. (Ii) sodanige alternatiewe handel stelsel moet voorsiening maak om 'n nasionale sekuriteitebeurs of nasionale sekuriteite vereniging die pryse en groottes van die bestellings op die hoogste koop prys en die laagste verkoopprys bereken vir sodanige NMS voorraad. vertoon om meer as een persoon in die alternatiewe handel stelsel. vir insluiting in die kwotasie data beskikbaar gestel deur die nasionale sekuriteitebeurs of nasionale sekuriteite vereniging verskaffers op grond van xA7 242,602. (Iii) Ten opsigte van 'n bevel vertoon op grond van paragraaf (b) (3) (ii) van hierdie artikel, sal 'n alternatiewe handel stelsel te voorsien om 'n makelaar-handelaar wat toegang tot die nasionale sekuriteitebeurs of nasionale sekuriteite vereniging waaraan die alternatiewe handel stelsel bied die pryse en groottes van vertoon bestellings op grond van paragraaf (b) (3) (ii) van hierdie artikel, die vermoë om 'n transaksie met sulke bestellings effek wat: (a) Ekwivalent aan die vermoë van sulke makelaar - dealer om 'n transaksie met ander bestellings vertoon op die ruil of deur die vereniging en (b) by die prys van die hoogste prys koop orde of goedkoopste verkoop orde vertoon vir die mindere van die kumulatiewe grootte van so 'geprys bestellings daarin te betree bewerkstellig so 'n prys. of die grootte van die uitvoering gesoek deur sodanige makelaar-handelaar. (4) Gelde. Die alternatiewe handel stelsel sal enige gelde aan makelaar-handelaars wat toegang tot die alternatiewe handel stelsel deur middel van 'n nasionale sekuriteitebeurs of nasionale sekuriteite vereniging geen koste. wat strydig is met ekwivalent toegang tot die alternatiewe handel stelsel vereis deur paragraaf (b) (3) (iii) van hierdie artikel. Verder, as die nasionale sekuriteitebeurs of nasionale sekuriteite vereniging waaraan 'n alternatiewe handel stelsel bied die pryse en groottes van bestellings onder paragrawe (b) (3) (ii) en (b) (3) (iii) van hierdie artikel vasgestel het reëls wat ontwerp is om konsekwentheid met standaarde vir toegang tot aanhalings vertoon op so 'n nasionale sekuriteitebeurs, of die mark wat deur so 'n nasionale sekuriteite vereniging verseker. die alternatiewe handel stelsel sal nie geld vra om lede wat in stryd met, wat nie openbaar gemaak word op die wyse wat deur, of wat strydig is met enige standaard van ekwivalente toegang tot stand deur sodanige reëls. (I) 'n Alternatiewe handel stelsel moet voldoen aan die vereistes in paragraaf (b) (5) (ii) van hierdie artikel, indien gedurende ten minste 4 van die voorafgaande 6 kalendermaande, sodanige alternatiewe handel stelsel het: (A) Met betrekking om enige NMS voorraad. 5 persent of meer van die gemiddelde daaglikse volume by daardie sekuriteit deur 'n doeltreffende transaksie verslagdoening plan (B) berig Met betrekking tot 'n ekwiteitsekuriteithouers wat nie 'n NMS voorraad en waarvoor transaksies berig 'n self-regulerende organisasie. 5 persent of meer van die gemiddelde daaglikse handel volume by daardie sekuriteit soos bereken deur die self-regulerende organisasie waaraan sodanige transaksies gerapporteer (C) Met betrekking tot munisipale effekte, 5 persent of meer van die gemiddelde daaglikse volume verhandel in die Verenigde State van Amerika of (D) met betrekking tot korporatiewe skuld sekuriteite, 5 persent of meer van die gemiddelde daaglikse volume verhandel in die Verenigde State van Amerika. (A) 'n skriftelike standaarde vir die verlening van toegang tot die verhandeling op sy stelsel (B) nie onredelik verbied of enige persoon te beperk ten opsigte van toegang tot dienste wat aangebied word deur so 'n alternatiewe handel stelsel deur die toepassing van die kragtens paragraaf gevestigde standaarde (b) (5) ( ii) (a) van hierdie artikel in 'n onregverdige of diskriminerende wyse (C) Maak en hou rekords van: (1) alle skenkings van toegang, insluitende, vir alle intekenaars, die redes vir die verlening van sodanige toegang en (2) alle ontkennings of beperkings van toegang en redes vir elke aansoeker, vir ontken of beperk toegang en (d) die vereiste op Vorm ATS-R (xA7 249,638 van hierdie hoofstuk) inligting met betrekking tot toelaes, ontkennings, en beperkings op toegang. (Iii) Ondanks paragraaf (b) (5) (i) van hierdie artikel, 'n alternatiewe handel stelsel sal nie verwag word om te voldoen aan die vereistes in paragraaf (b) (5) (ii) van hierdie artikel, indien so 'n alternatiewe handel stelsel: (b) sodanige kliënte bestellings word nie vertoon aan enige persoon, behalwe werknemers van die alternatiewe handel stelsel en (c) sodanige bevele uitgevoer teen 'n prys vir sodanige sekuriteit versprei deur 'n doeltreffende transaksie verslagdoening plan. of wat uit sodanige pryse. (6) Kapasiteit, integriteit en sekuriteit van outomatiese stelsels. (I) Die alternatiewe handel stelsel moet voldoen aan die vereistes in paragraaf (b) (6) (ii) van hierdie artikel, indien gedurende ten minste 4 van die voorafgaande 6 kalendermaande, sodanige alternatiewe handel stelsel het: (A) Met betrekking om munisipale effekte, 20 persent of meer van die gemiddelde daaglikse volume verhandel in die Verenigde State van Amerika of (B) met betrekking tot korporatiewe skuld sekuriteite, 20 persent of meer van die gemiddelde daaglikse volume verhandel in die Verenigde State van Amerika. (Ii) Met betrekking tot die stelsels wat om toegang, sodat routing, uitvoering orde, transaksie verslagdoening, en handel vergelyking te ondersteun, die alternatiewe handel stelsel sal: (a) redelike huidige en toekomstige ramings kapasiteit (B) Doen periodieke kapasiteit stres toetse van kritieke stelsels om sulke stelsels te bepaal vermoë om transaksies in 'n akkurate, tydige en doeltreffende wyse (C) te ontwikkel en redelike prosedures te hersien en te hou huidige sy stelsel ontwikkeling en toets metode (d) die kwesbaarheid van die stelsels en data te implementeer sentrum rekenaar bedrywighede aan interne en eksterne bedreigings, fisiese gevare, en natuurrampe (e) 'n voldoende gebeurlikheidsplanne en disaster recovery planne (F) op 'n jaarlikse grondslag, 'n onafhanklike hersiening uit te voer, in ooreenstemming met gevestigde oudit prosedures en standaarde, van so 'n alternatiewe handel stelsel se beheer om te verseker dat paragrawe (b) (6) (ii) (a) deur (e) van hierdie artikel voldoen word, en uit te voer 'n resensie deur senior bestuur van 'n verslag wat die aanbevelings en gevolgtrekkings van die onafhanklike hersiening en (G) onmiddellik in kennis stel die personeel Kommissie van materiaal stelsels kragonderbrekings en betekenisvolle sisteme veranderinge. (Iii) Ondanks paragraaf (b) (6) (i) van hierdie artikel, 'n alternatiewe handel stelsel sal nie verwag word om te voldoen aan die vereistes in paragraaf (b) (6) (ii) van hierdie artikel, indien so 'n alternatiewe handel stelsel: (b) sodanige kliënte bestellings word nie vertoon aan enige persoon, behalwe werknemers van die alternatiewe handel stelsel en (c) sodanige bevele uitgevoer teen 'n prys vir sodanige sekuriteit versprei deur 'n doeltreffende transaksie verslagdoening plan. of wat uit sodanige pryse. (7) Die eksamen, inspeksies, en ondersoeke. Die alternatiewe handel stelsel sal die eksamen en inspeksie van sy perseel, stelsels, en rekords laat, en saam met die eksamen, inspeksie, of ondersoek van intekenaars, of so 'n ondersoek word gedoen deur die Kommissie of deur 'n self-regulerende organisasie waarvan so intekenaar is 'n lid. (I) Maak en hou huidige die tydperk in xA7 242,302 en (ii) Bewaar die tydperk in xA7 242,303 rekords rekords. (I) Liasseer die wat deur Vorm ATS-R (xA7 249,638 van hierdie hoofstuk) binne 30 kalenderdae inligting na die einde van elke kwartaal waarin die mark bedryf na die effektiewe datum van hierdie artikel en (ii) Liasseer die inligting vereis deur Vorm ATS-R binne 10 kalenderdae na 'n alternatiewe handel stelsel ophou om te funksioneer. (10) Prosedures om die vertroulike behandeling van die saak inligting te verseker. (I) Die alternatiewe handel stelsel sal voldoende voorsorgmaatreëls en prosedures daar te stel om intekenare vertroulike handel inligting te beskerm. Sulke voorsorgmaatreëls en prosedures moet die volgende insluit: (A) Die beperking van toegang tot die vertroulike handel inligting van intekenaars op daardie werknemers van die alternatiewe handel stelsel wat die werking van die stelsel of wat verantwoordelik is vir die nakoming van hierdie of enige ander toepaslike reëls (ii) Die alternatiewe handel stelsel sal neem en te implementeer voldoende toesig prosedures om te verseker dat die voorsorgmaatreëls en prosedures op grond gevestig op paragraaf (b) (10) (i) van hierdie artikel gevolg word. (11) Naam. Die alternatiewe handel stelsel sal nie in sy naam die woord x201Cexchange, x201D of afleidings van die woord x201Cexchange, x201D soos die term x201Cstock market. x201D Dit is 'n lys van die Verenigde State Kode afdelings, statute in die algemeen, Openbare Wette, en Presidensiële dokumente wat Rule gesag vir hierdie CFR Part voorsien. Dit is nie gewaarborg akkuraat of up-to-date te wees, al is ons verfris die databasis weeklikse. Meer beperkings op akkuraatheid beskryf by die GPO site. United States Code VSA Kode Titel 15 - handel en TRADE17 CFR Part 242 - REGULASIES M, SHO, ATS, AC, EN NMS en kliëntediens MARGIN vir security FUTURES 1. 'n alternatiewe handel stelsel is wat nodig is om te voldoen aan die vereistes in hierdie verordening ATS, tensy sodanige alternatiewe handel stelsel: (a) geregistreer is as 'n nasionale sekuriteitebeurs (b) vrygestel is van registrasie as 'n nasionale sekuriteitebeurs gebaseer op die beperkte omvang van transaksies geskied op die alternatiewe handel stelsel of (c) ambagte net die regering sekuriteite en sekere ander verwante instrumente. Alle alternatiewe handel stelsels moet voldoen aan die fraudepreventie, antimanipulation, en ander toepaslike bepalings van die federale sekuriteite wette. 2. Die op 'n alternatiewe handel stelsel wat deur Regulasie ATS vereistes is bykomend tot enige van toepassing op makelaar-handelaars kragtens artikel 15 van die Wet, (15 U. S.C. 78o) geregistreer vereistes. 3. 'n Alternatiewe handel stelsel moet voldoen aan enige toepaslike staat wet met betrekking tot die aanbod of verkoop van effekte of die registrasie of regulering van persone of entiteite bewerkstelliging transaksies in sekuriteite. 4. Die onthullings na aanleiding van die bepalings van hierdie artikel is bykomend tot enige ander vereistes bekendmaking onder die federale sekuriteite laws. Public Verklaring Verklaring ten oop vergadering op Regulering van NMS Stock Alternatiewe Trading Systems voorsitter Mary Jo White Goeie middag. Dit is 'n ope vergadering van die Amerikaanse Securities and Exchange Commission op 18 November, 2015 onder die Regering in die Wet Sunshine. Die Kommissie sal vandag 'n belangrike aanbeveling oorweeg om aandele markstruktuur te verbeter deur te vereis dat alternatiewe handel stelsels of ATSs beduidende nuwe inligting aan die publiek te verskaf oor hul bedrywighede. Benewens die verbetering van die SEC s vermoë om hierdie handel plekke toesig, die insameling en verspreiding van hierdie inligting sal beleggers en ander deelnemers aan die mark in staat te stel om handel beter te evalueer op 'n bepaalde ATS platform en dit vergelyk met die handel op ander platforms. Van Market Alternatiewe tot Market sentrum in 1998, die Verordening ATS aangeneem om 'n nuwe regulerende raamwerk vir sekere elektroniese handel plekke wat uitgevoer word deur makelaar-handelaars vestig, eerder as om te reguleer hulle as nasionale sekuriteite ruil. Sedertdien het die aandelemarkte wesenlik gegroei, gedryf deur vooruitgang in die tegnologie vir die opwekking van, routing, en die uitvoering van bestellings. Hierdie tegnologie het aansienlik verbeter die spoed, kapasiteit, en gesofistikeerdheid van die saak, vonkend 'n styging in die handel volume wat gekom het om oorstroom oor verskeie hoogs mededingende handelsomgewing plekke. Equity handel plaasvind nou elke dag oor 11 geregistreerde aandele ruil, meer as 40 ATSs, en 'n groot aantal makelaar-handelaars. ATSs dat aandele genoteer op 'n nasionale sekuriteitebeurs wat handel, het NMS aandele 'n integrale deel van die nasionale mark stelsel. Hulle is 'n belangrike bron van likiditeit vir deelnemers aan die mark, rekeningkunde vir ongeveer 15 persent van die totale volume dollar in NMS aandele. Terwyl gereguleerde anders, hulle kompeteer met geregistreerde ruil, en in baie gevalle, werk met vergelykbare sofistikasie. Maar ten spyte van die belangrikheid van ATSs in vandag se Amerikaanse aandelemark, Regulasie ATS gebly grootliks soos dit was in 1998, met 'n bietjie inligting aan die publiek oor óf ATS bedrywighede of die belangrike verhouding tussen die ATS en sy makelaar-handelaar operateur beskikbaar gestel. Die inligting wat beskikbaar is dikwels nie beleggers in staat stel om dieper, meer betekenisvolle analise uit te voer of te vergelyk handel plekke. Onder ander uitdagings, kan dit byna onmoontlik vir 'n belegger om behoorlik die botsende belange wat kan ontstaan ​​vir 'n makelaar-handelaar bedryf ats evalueer. Naas die uitvoer van die ATS, kan die makelaar-handelaar 'n wye verskeidenheid van makelaars, wat handel, en ander aktiwiteite wat potensiële konflikte, insluitende dienste vir die kliënt soos algoritmiese handel sagteware, agentskap verkope lessenaar ondersteuning, outomatiese slim order routing dienste te verhoog uit te voer, en OTC mark maak. Dit is nou tyd om Verordening ATS om 'n beter en duideliker lig skyn op ATSs tot voordeel van beleggers en die markte in die algemeen. Die verbetering van Transparency en toesig vir Almal Trading Venues Deursigtigheid is die primêre manier waarop beleggers bemagtig om hul eie belange is dit ook 'n kritieke instrument waardeur die Kommissie oefen sy toesig van die mark te beskerm. Die aanbeveling wat ons vandag is 'n belangrike stap vorentoe in die lewering van hierdie deursigtigheid, die modernisering van Regulasie ATS, en uiteindelik die verbetering van ons aandelemark struktuur. Sentraal tot die aanbeveling is 'n nuwe vereiste dat ATSs dat transaksies in NMS aandele openbaar uitgebreide inligting aan die publiek oor hul bedrywighede en die aktiwiteite van hul makelaar-handelaar operateurs. Beleggers en ander deelnemers aan die mark sal in die meeste gevalle, vir die eerste keer het inligting oor: die tipe intekenaars op 'n ATS hoe die ATS hanteer bestellings en teregstellings die gelde wat gehef word deur die ATS die mark data wat gebruik word deur die ATS die botsende belange teenwoordig in die werking van die ATS en baie ander belangrike gebiede. Al hierdie inligting sal beskikbaar gestel word op 'n nuwe vorm ATS-N, wat sou in bewaring gehou deur die Kommissie en beskikbaar gestel vir die publiek op die webwerf kommissies. As die personeel sal detail kort, die verbeterde openbare deursigtigheid deur Vorm ATS-N sou word gekonsentreer op twee primêre gebiede. In die eerste plek sou ATSs transaksies in NMS aandele word vereis om in die openbaar inligting wat verband hou met die aktiwiteite van die makelaar-handelaar operateur en die operateurs affiliasies openbaar. Hierdie onthullings sal deelnemers aan die mark insig in potensiële botsings van belange wat kan ontstaan ​​wanneer sakebelange van die makelaar-handelaar operateur of sy affiliasies meeding met die belange van deelnemers aan die mark wat toegang en handel oor die ATS. In die tweede plek sou hierdie ATSs verwag word om deelnemers aan die mark te voorsien met belangrike inligting oor die wyse waarop hulle funksioneer. Dit operasionele deursigtigheid sal toelaat deelnemers aan die mark om 'n ATS beter te evalueer en om meer ingeligte besluite te neem oor waar om die roete hul bestellings. Gee 'n kritiese, sou hierdie onthullings onderhewig aan direkte, gefokus toesig Kommissie van hul akkuraatheid, volledigheid en konsekwentheid met die federale sekuriteite wette. Op grond van die aanbeveling, die Kommissie sal hersien en, deur 'n bevel, verklaar 'n aanvanklike Form ATS-N effektiewe of, na kennisgewing en geleentheid vir verhoor, ondoeltreffend. Afwesig 'n effektiewe vorm ATS-N, sou die ATS nie toegelaat word om te werk sonder om te registreer as 'n nasionale sekuriteitebeurs. Dit is 'n beduidende verandering van die huidige kennis indiening dat 'n ATS bied aan die Kommissie. Die Kommissie sal ook hersien en, indien nodig, stop wesenlike veranderinge aan die werking van die ATS platform, en kan, na kennisgewing en geleentheid vir 'n verhoor, op te skort, beperking, of herroep ats vrystelling van die bedryf as 'n beurs as geregverdig. Dit bekendmaking en hersiening program sal vul 'n ander van ons voortgesette inisiatiewe te werk en die onthullings onder Regulasie NMS aan beleggers verskaf brei. Die personeel is die voorbereiding van 'n aanbeveling dat 'n belegger nuwe onthullings op maat van hoe die beleggers ambagte is aangestuur en uitgevoer, insluitend inligting oor orde en uitvoering groottes, prys verbetering, middelpunt teregstellings, en die gebruik van aanduidings van belangstelling sal gee. Sulke beleggers spesifieke onthullings sal die platform-spesifieke openbaarmakings wat ons vandag aan te vul. 'N Woord op Vaste Inkomste Platforms Dit is belangrik om daarop te let dat vandag se aanbeveling nie voornemens is om hierdie deursigtigheid uitbreidings van NMS voorraad ATSs uit te brei na platforms wat handel vaste inkomste sekuriteite, insluitend dié wat staatseffekte verhandel. Dit inkrementele benadering is 'n weerspieëling van die beduidende verskille tussen die aandelemarkte en die vaste markte inkomste, asook die behoefte om reëls wat toepaslik is verantwoordelik vir dit te implementeer. Vir elke segment van die vaste markte inkomste, insluitende die regering sekuriteite, moet ons ten volle hierdie verskille voordat jy besluit watter addisionele regulasies optimale sou wees oorweeg. Maar as ek voorheen gesê het, moet ernstige oorweging geskenk word aan bykomende deursigtigheid inisiatiewe in die verskillende markte vaste inkomste. Ek is dus bly dat die aanbeveling uitlok kommentaar op 'n verskeidenheid van kwessies wat moet help met die beoordeling van sulke inisiatiewe, insluitende die vraag of dele van vandag se voorstel geskik vir vaste inkomste platforms is. In die besonder, ek is bly kommentaar op die behandeling van platforms handel staatseffekte as deel van ons voortdurende hersiening van die markte Amerikaanse Tesourie in vennootskap met die Tesourie Departement, Federale Reserweraad, en CFTC, wat almal deel jurisdiksie oor die markte. Die beskerming van vertroulike inligting aan die intekenaars Een belangrike aspek van vandag se voorstel, maar sou geld vir alle ATS platforms tans Verordening ATS onderwerp. Spesifiek, sou die aanbeveling al ATS platforms nodig om geskrewe voorsorgmaatreëls en prosedures aan intekenare vertroulike handel inligting te beskerm. ATSs is vandag nodig is om so 'voorsorgmaatreëls en prosedures daar te stel, maar dit is nie nodig om hulle in stand te hou op skrif. Hoewel die vereiste om intekenare te beskerm vertroulike handel inligting is 'n belangrike komponent van die ATS regulerende raamwerk, het oortredings 'n komponent van 'n paar gevestig handhawing aksies gebring deur die Kommissie teen ATSs in die afgelope jaar. Vertroulikheid van intekenaar handel inligting is van kardinale belang wanneer die handel op ATSs. Inderdaad, kan deelnemers aan die mark te kies om bestellings te ats vir die eintlike doel van die handel anoniem en verligting van die impak van hul handel kan hê op die mark te stuur. Dit is noodsaaklik dat ons verder aan hierdie vereiste soos voorgestel vandag versterk. Voordat ek vra Steve Luparello, Direkteur van die Afdeling Trading en Markte, die aanbeveling in meer besonderhede bespreek, wil ek graag dankie Steve, asook Gary Goldsholle, David Shillman, Tyler Raimo, Matthew Cursio, Marsha Dixon, Jennifer Dodd David Garcia, Derek James, en Carl Emigholz van die Afdeling Trading en markte vir hul harde werk op hierdie Rule. Ek wil ook graag dankie Meredith Mitchell, Lori Prys, Robert Teply, Donna Chambers, en Janice Mitnick van die Kantoor van die General Counsel en Mark Flannery, Scott Bauguess, Vanessa Countryman, Amy Edwards, Salil Pachare, Claudia Moise, en Hermine Wong uit die afdeling van Ekonomiese en Risiko-analise. Ten slotte wil ek graag my mede-kommissarisse en al ons planne kon bedank vir hul werk op die voorgestelde wysigings. Voordat ons voortgaan om Kommissarisse kommentaar, ek wil net 'n oomblik om ons kollega en vriend, Kommissaris Luis Aguilar, erken vir sy geweldige diens aan die Kommissie. Terwyl dit is waarskynlik nie Kommissaris Aguilars laaste oop vergadering, soos julle almal weet, het hy aangekondig gister gesê hy sou verlaat die Kommissie nie later nie as die einde van Desember. Kommissaris Aguilar het 'n ware kampioen van die beskerming van beleggers en ons markte. Van sy dae as 'n personeel prokureur meer as 30 jaar gelede vir sy diens as die senior mees Kommissaris, het Luis altyd getoon groot passie vir sy werk aan die Kommissie. Luis, sal ons jou diepte van kennis en jou passie vir die agentskap en sy missie mis. Baie dankie vir u uitstaande staatsdiens. Jy sal baie gemis, maar sal agterlaat 'n nalatenskap van prestasies.


No comments:

Post a Comment